Які документи для відділу продажу допоможуть покращити роботу у роздрібному магазині

У весільному салоні були невелички продажі. Власниця вирішила провести навчання, а також набрати нових продавців.
Зіткнулася з двома проблемами:
1) Чому вчити продавців?
2) Як швидко ввести в роботу нових працівників?
Для вирішення цих питань був розроблений документ для відділу продажу: алгоритм роботи з клієнтами весільного салону консультанта-стиліста. На тренінгу відпрацювали кроки роботи з клієнтами і завдяки цьому стало легше працювати з покупцями.

Почитайте та подумайте, як ви зможете застосувати цей алгоритм у своєму магазині

1. Зустріч. Вітання. Запитати, коли планують весілля.
2. З’ясувати: знаєте, що хочете? Які бажання?
3. Пропонуємо подивитися каталог.
4. Відповідаємо на питання про ціни: від 4 до 42 тисяч. Щоб детально розказати про ціну треба з’ясувати більше, що бажає клієнт.
5. Питаємо на яку суму розраховує клієнт (якщо розмова про гроші ще не почалась, то питання не задаємо).
6. Розказуємо як наші сукні підходять під запит клієнта. Розказуємо про дизайнера, про моделі.
7. Аргументуємо наші ціни.
8. Ще можемо шити на замовлення по будь-якому малюнку чи дизайну.
9. Показуємо підходящі сукні.
10. Пропонуємо міряти.
11. Описати, як гарно виглядає наречена (якщо їй сподобалось). Якщо ж вона не у захваті, то запропонувати інші моделі.
12. Міряємо наступні.
13. Запитуємо, які сподобалися більше? Що саме сподобалось?
14. Якщо сподобалось, то просимо завдаток: 50% від вартості. Якщо клієнтка не готова, то залишає будь-яку суму, ми відвішуємо сукню на 3 дні, щоб вона принесла решту грошей.
15. Кінцеву суму можна через тиждень.
16. Сукню забирають, та приносять у салон за 3 тиждні до весілля, щоб підшити, підправити, почистити, приготувати.
17. Запитуємо, чи не планує завагітніти, то тоді треба це врахувати у розмірах сукні.
18. Якщо є заперечення, не впевнена у покупці, розпитуємо: що очікувала? Що не сподобалось? Що може вплинути на покупку?
19. Через тиждень дзвонимо тим, хто не купив, нагадуємо, що вони підібрали у нас сукню, і ми пропонуємо прийти ще раз поміряти, або підібрати щось інше. Коли чекати?

Якщо Вам потрібно скласти алгоритм для своїх продавців, або Ви зіткнулися з проблемами у відділі продажу, то подивіться, які варіанти вирішення допоможуть Вам: http://r.mvb.com.ua/